24/04/2021
Hej på er!
Som många av er kanske redan vet så har jag tagit en paus från crossåkandet efter min skada och har nu dammat av kameran igen
Hänger ju på crossbanor lite här och där så är ni sugna på lite bilder är det bara att komma o knacka mig på axeln ☺️
Filmar också en del numera, så filmer går också att lösa om man vill.
Änsålänge nöjer jag mig med att jag blir taggad i bilder/filmer jag tar, men missköter ni det så kommer det att kosta 😉
Ni kan kika på lite av det jag filmar på youtube (Izabelle Bergqvist) 🐸 senaste filmen kan ni se här👇🏽
Första videon från våra dagar nere i Skåne under Mars.INSTAGRAM:Izabelle: https://www.instagram.com/izabellebergqvist/Olle: https://www.instagram.com/olleejo...