02/06/2026
Väntan , spänning och en smula nervös.Allt för ofta åker kameran med när jag ska någonstans. I går lämnade vi ena dottern vid tågstationen då hon åker på en veckas semester🖤(resväska fanns med klart 😀😀)
Fotoälskare �
Olofström
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Malins foto postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.