19/06/2026
GLAD MIDSOMMAR alla mina fina följare ❤️🇸🇪🌸🍓
Hoppas ni får en helt underbar dag!
Här har jag och David varit och dansat kring midsommarstången vid Löfstad Slott.
Hihi, jag tror nog faktiskt det är mest jag som vill dansa och barnet hänger på för att mamman tycker det är så roligt.🙈
Men, jag kan inte rå för det...jag älskar traditioner och midsommar och att dansa är ju så fint. Det har jag gjort ända sedan jag var barn, så det kommer jag nog att fortsätta med.
Och att få ha på sig sommarklänning och midsommarkrans...så mysigt!
Och som jag älskar min midsommarkrans i år....jag beställde den från Blomsterhusets Bindericentral och blev helt lycklig när jag såg den.
Visst är den fin! 🌸🌸🌸
Stora sonen fick jag inte med mig på någon dans i år. Han är hemma och bygger färdigt vår altan så vi kan grilla ikväll.
Har verkligen en riktigt arbetsmyra till son. Min man älskade också att bygga, så jag är så glad att det har gått i arv.
Nu ska jag jag ta det lite lugn för en gångs skull och vänta tills Daniel serverar den grillade maten ikväll!
Kram och Glad Midsommar!🌸🇸🇪