27/05/2025
“𝐉𝐚𝐠 𝐛𝐨𝐤𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐚𝐫𝐞... 𝐉𝐚𝐠 𝐡𝐚𝐫 𝐣𝐮 𝐠𝐨𝐭𝐭 𝐨𝐦 𝐭𝐢𝐝.🙈💕
Vi förstår helt och hållet – runt vecka 20 känns allt fortfarande ganska lugnt. Det är mycket som händer, och det kanske inte känns så bråttom att boka en gravidfotografering just nu.
𝐍𝐮 ä𝐫 𝐝𝐞𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐤𝐭𝐚 𝐭𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐭𝐭 𝐛ö𝐫𝐣𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐞𝐫𝐚.🥰
Vi rekommenderar att du bokar din fotografering efter vecka 16–17 för att säkra din plats – vi tar bara emot ett begränsat antal bokningar varje månad, och tiderna fylls snabbt.
Den bästa tiden att ha din gravidfotografering är vanligtvis mellan vecka 27 och 34 – när magen är vackert rund och synlig, och du ofta känner dig pigg, självsäker och strålande.
För oss handlar det inte bara om fina bilder (även om du såklart kommer att få det!😊).
Vi vill att du ska känna dig avslappnad, uppmärksammad och riktigt omhändertagen – för du förtjänar det under den här speciella tiden i livet.🥰
Och som mamma vet jag att de sista veckorna innan bebisen kommer kan kännas överväldigande – trötta fötter, svullnad och en lång att-göra-lista. 🫣 Att boka i god tid gör att du kan njuta av upplevelsen i lugn och ro, utan stress – bara glädje, kärlek och lite extra omtanke.🤍
𝙾𝚌𝚑 𝚎𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚗 𝚙å𝚖𝚒𝚗𝚗𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚘𝚖 𝚜𝚘𝚖𝚖𝚊𝚛𝚎𝚗 ! 🌞
Det är en av de mest intensiva perioderna för oss fotografer – den varma luften, det mjuka ljuset och naturen i full blom gör det till en underbar tid för fotograferingar.⬇️⬇️
𝐌𝐚𝐣 𝐨𝐜𝐡 𝐣𝐮𝐧𝐢 ä𝐫 𝐫𝐞𝐝𝐚𝐧 𝐟𝐮𝐥𝐥𝐛𝐨𝐤𝐚𝐝𝐞, 𝐨𝐜𝐡 𝐝𝐞𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐬 𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐧å𝐠𝐫𝐚 𝐟å 𝐭𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐤𝐯𝐚𝐫 𝐢 𝐣𝐮𝐥𝐢 𝐨𝐜𝐡 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭𝐢 💕
Så om du funderar på en fotografering – vänta inte för länge😉 Vi skulle bli så glada att få skapa något vackert och meningsfullt tillsammans med dig den här sommaren.
Vill du veta mer om våra sommarsessioner?
Skicka oss ett DM eller kommentera “SOMMAR”så skickar vi all info du behöver! 😘
⬇️⬇️⬇️
💌 [email protected]
☎️ 0729202316