01/06/2021
Söndagens mors dag var som en liten, liten tjuvstart på att själv bli firad 🥰
Jag kan inte förstå allt som händer just nu. Vi har hittat vårt hem mellan äppelträd och Höglandets vackraste utsikt. Vi planterar bärbuskar och när vi är i full färd med att plocka Dahlior i stora buketter senare i sommar så kommer vi att få träffa en liten bebis som kommer att ändra vårt liv på riktigt!
Där av tystnaden som har varit här. Där av så kommer det fortsatt bli en paus i fotograferandet för kunder.
I söndags kom Hanna () och Emma () hit på kvällen och fotograferade mig och Filip. Jag kan inte nog tacka er för det 🥰❤️ Det är Hanna som är kreatören för dessa fotografier och jag är så glad! TACK, det betyder så himla mycket för mig!