29/05/2026
Nu har jag gjort min sista bostadsfotografering 😌
Efter s*x år som fotograf på heltid är det dags för mig att ta ett nytt steg eller kanske snarare ett nygammalt steg. Jag har nämligen bestämt mig för att återgå till HR och börjar nu som HR-konsult inom Stockholms stad.
Det har varit s*x fantastiska år fyllda av kreativitet, inspiration och möten med människor och miljöer jag aldrig annars hade fått uppleva. Men också många timmar bakom kulisserna med allt det där som kommer med att driva eget företag.
Den senaste tiden har en längtan vuxit fram efter kollegor att träffa varje dag, att få använda hjärnan på ett nytt sätt och efter tryggheten som en anställning kan ge.
Men kameran lägger jag inte undan ❤️
Jag har fotograferat sedan tonåren och kommer aldrig sluta helt. Skillnaden nu är att jag vill välja projekten med hjärtat och lägga tiden på de uppdrag jag verkligen brinner lite extra för och som jag känner att jag har tid med.
Tack till alla kunder, samarbeten och människor jag fått möta längs vägen. Ett extra tack till som fick upp ögonen för att det faktiskt kan vara både lönsamt och roligt att hålla på med bostadsfoto. Vi ses igen bara i en lite annan form ✨.