23/07/2022
Strax ska jag hoppa in i bilen för en 2,5 timmas resa till dagens bröllop. Om jag är laddad? JA!
Tredje bröllopet för säsongen, tjoho!
Men nu. En stund att titta på Emelie. Har ni sett någon vackrare?! Skulle inte tro det.
Jag tror heller ALDRIG att det blåst så mycket i Stråvalla som det gjorde denna kvällen. Tappra Emelie och Rasmus!
www.evelinasfoto.se