Fotograf Evelina Hjelm

Fotograf Evelina Hjelm Bröllop och porträttfotograf ifrån Ludvika i Dalarna
Kontakt: [email protected] Många kramar // Evelina

Mitt namn är Evelina Hjelm och jag är 21 år och kommer ifrån Smedjebacken en liten by i södra Dalarna som älskar att fotografera och jag inriktar mig främst på porträtt- och djurfotografering, men om du har något annat i tanken så är det bara att höra av sig så löser vi det! När du bokar en fotografering med mig så planerar vi tillsammans vad för typ av fotografering ni vill ha och vilket resultat

ni är ute efter. Jag utgår ifrån era önskemål för att få resultatet så bra som möjligt. Jag fotograferar helst utomhus och rekommenderar detta då bilderna blir mer "avslappnade" och då jag helst fotar med hjälp av naturligt ljus men möjligheten finns även att fota i min egen lilla studio. Jag skulle beskriva mig själv som glad, trevlig och lättsam att prata med och jag vill hjälpa just dig bevara dina käraste och viktigaste minnen!

Nejdå jag har inte försvunnit även om det kan verka så med tanke på min usla uppdatering här och på Instagram 🙈 men har ...
03/05/2019

Nejdå jag har inte försvunnit även om det kan verka så med tanke på min usla uppdatering här och på Instagram 🙈 men har helt enkelt bara haft fullt upp med lilla Alfred som nu hunnit bli 6 månader gammal 😊 Imorgon fotar jag bröllop mitt i skogen, det är Lovisa och Thomas som gifter sig på ett mysigt och personligt sätt! Igår när vi träffades och kolla de ut fotoplatser så snöade det och blåste kallt men de var lyckliga trots detta. Men självklart håller vi tummarna för att vädret är bättre imorgon 😍

Nu är han äntligen här, vår lilla Alfred nu 7 dagar gammal tillsammans med pappa Dennis
07/11/2018

Nu är han äntligen här, vår lilla Alfred nu 7 dagar gammal tillsammans med pappa Dennis

Tre helger i rad har jag nu fått äran att vara med och fota bröllop, och det har varit tre fina och underbara brudpar! H...
12/08/2018

Tre helger i rad har jag nu fått äran att vara med och fota bröllop, och det har varit tre fina och underbara brudpar!

Här är den här helgens fina par, Sandra och Alexander! Tack för att jag fick vara med och dela dagen med er och stort lycka till i framtiden! :)

När brudparet från två helger sedan hör av sig och meddelar att de är så nöjda med bilderna som precis blivit levererade...
07/08/2018

När brudparet från två helger sedan hör av sig och meddelar att de är så nöjda med bilderna som precis blivit levererade, då blir man verkligen "som ett barn på julafton", jag älskar att kunna göra folk glada och bevara sina viktigaste minnen!

Det gör även att man fylls med ny energi och orkar för att fortsätta arbeta med bilderna från förra helgens bröllop för att de ska kunna få bilderna direkt de kommer hem från sin bröllopsresa. Och mitt i allt detta så samlar jag även nya krafter inför den här helgens kommande bröllop! Jag har sån otrolig tur som får vara med och uppleva så många underbara stunder!

Nyligen hemkommen med ömma fötter från dagens bröllop.Fina Jessica och Tomas blev idag man och fru! Tack för att jag fic...
04/08/2018

Nyligen hemkommen med ömma fötter från dagens bröllop.

Fina Jessica och Tomas blev idag man och fru! Tack för att jag fick vara med på er dag och stort lycka till i framtiden!

26/06/2018

Hej på er kära kunder!

Tänkte bara informera om att hemsidan kommer försvinna tillsvidare, detta eftersom jag kommer vara mammaledig i höst och kommer då inte ha lika mycket fotograferingar som tidigare, men jag kommer självklart fortsätta men i mindre utsträckning. Men ni kan fortfarande boka mig här via facebook, telefon 0768108903 (sms är enklast) samt på mailadressen [email protected]

Hoppas ni får en underbar sommar och semester!

Nu var det länge sedan jag var aktiv här, men det betyder inte att jag lagt kameran på hyllan, utan jag har haft flera f...
10/06/2018

Nu var det länge sedan jag var aktiv här, men det betyder inte att jag lagt kameran på hyllan, utan jag har haft flera fotograferingar och är även uppbokad på flera bröllop i sommar. Anledningen till min tystnad är som ni kan se på bilden att jag och min sambo ska bli föräldrar i Oktober + att vi är mitt i en flytt, så tyvärr har tiden och orken inte funnits till att göra allt så den här sidan fått lida pga detta! Förhoppningsvis blir jag lite bättre på att ta tag i sidan och visa lite bilder efter flytten är färdig 😃

God jul kära kunder och följare! 😃
24/12/2017

God jul kära kunder och följare! 😃

Snygga och coola Julia i höstrusket! Trevlig helg!
04/11/2017

Snygga och coola Julia i höstrusket!
Trevlig helg!

Herr & Fru Biehl
08/07/2017

Herr & Fru Biehl

Adress

Ludvika
77192

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Fotograf Evelina Hjelm postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Fotograf Evelina Hjelm:

Dela