14/06/2026
"Ja, jag vet. De älskar mig."
Något åt det hållet, va? 🥰
Och det är precis sådana ögonblick jag alltid letar efter
& ibland bara väntar in.
Inte perfekta poser.
Inte att alla tittar in i kameran samtidigt.
Och aldrig apelsiiiiin.
Nej, de där små stunderna som berättar något bortom bilden.
Om kärleken.
Om relationen.
Om livet som pågår mellan människorna i den.
Om att höra ihop.
Att höra till.
För det är där jag tycker att det magiska finns.
Inte i skärpan.
Inte i ljuset.
Inte i den tekniska perfektionen.
Utan i hur en bild kan hålla kvar en stund.
Ibland det allra kortaste ögonblicket av dem alla.
Och sedan, många år senare, kunna öppna dörren tillbaka till den. 💛