Eve Fotografi

Eve Fotografi Fotograf Evelina Eklund Hassel i Jönköping med en känsla för det sagolika, mystiska och lite magiska

Jag hoppas alla har haft en trevlig sommar.Ska erkänna att jag var tydligen inte så frisk igen som jag trodde och kan ha...
26/09/2025

Jag hoppas alla har haft en trevlig sommar.

Ska erkänna att jag var tydligen inte så frisk igen som jag trodde och kan ha tagit på mig lite mer än vad jag nog kanske borde ha gjort. Så jag blev dålig igen. Är huvudet dumt så får kroppen lida säger man ju, såg så mycket fram emot att få komma ut och fota och komma igång igen.. det är ju trotts allt en av mina stora passioner i livet och jag älskar det ju men jag inser att jag måste nog ta det mer lugnt. Så kommer vara ganska frånvarande ett tag igen och åter igen försöka tvinga mig själv att ta babysteg innan jag tar på mig jobb igen.

Tack för all förståelse och omtanke

En bild från Dreamhack förra sommaren med den grymt duktiga och härliga Emma G Cosplay ( hon är ju grymt skillad om det ...
20/07/2025

En bild från Dreamhack förra sommaren med den grymt duktiga och härliga Emma G Cosplay ( hon är ju grymt skillad om det inte syns ). 😍

Nu till veckan så blir det några dagar på NärCon för första gången, dock inte som fotograf denna rundan. Men jag är jäkligt sugen på att fota mer cosplay. 🥰🫶

Har nån från det inte fått sina bilder från DH så hör av er nu när jag är på fötter igen så kan jag se över det. ❤️

Intressekoll Fotodag?Nu när lusten och glöden kommit tillbaka och jag känner att jag orkar mer så är jag lite sugen på a...
20/07/2025

Intressekoll Fotodag?

Nu när lusten och glöden kommit tillbaka och jag känner att jag orkar mer så är jag lite sugen på att ha en fotodag igen med en massa härliga fotograferingar där jag bjuder på fotograferingskostnaden och man får köpa till de bilder man vill ha efteråt.

Finns det ett sug och intresse för detta här nu i Juli eller kanske början på Augusti månad?
Tanken är då utomhus främst då det är så himla vackert den här tiden på året.

Är ni intresserade så skriv gärna och dela vidare.

Sköt om er i värmen nu och glöm inte att dricka ordentligt med vätska.

Nu den 9e Augusti är det dags för den årliga Mermaid Meetup som sker en gång per år här i Jönköping. Det var några år se...
12/07/2025

Nu den 9e Augusti är det dags för den årliga Mermaid Meetup som sker en gång per år här i Jönköping. Det var några år sedan jag hade möjligheten att vara med men i år så ska jag äntligen kunna delta och jag kommer att ha kameran med mig för att kunna ta lite roliga och härliga bilder.

Är man intresserad av Mermaids så finns Mermaids of Jönköping här i Jönköping som gör allt från kalas till roliga fester och evenemang.

Ett av förra årets härliga bröllop, detta med fina Jimmy och Tanja. Jag börjar sakta komma tillbaka och har som mål att ...
12/07/2025

Ett av förra årets härliga bröllop, detta med fina Jimmy och Tanja.

Jag börjar sakta komma tillbaka och har som mål att vara tillbaka på banan igen som vanligt till nästa år och kunna ta mig an fler bröllop då. Saknar att fotografera och för eviga dessa underbara tillfällen och all kärlek som flödar dessa dagar. Det är något väldigt speciellt att få vara med och ta del av så betydelsefulla stunder.

Jag hoppas att ni alla har en fantastisk sommar och att ni tar hand om varandra.

Varför är det så tyst?2024 blev året då jag råkade träffa den där välkända väggen, lyckades springa in i den hela 3 omgå...
11/04/2025

Varför är det så tyst?

2024 blev året då jag råkade träffa den där välkända väggen, lyckades springa in i den hela 3 omgångar tom ( egentligen kom jag väl aldrig bort från den men inbillade mig att jag blivit bra igen men lyckades bara göra saker värre ).

Så i korta drag har jag varit sjuk och är det väl egentligen fortfarande, börjar få huvudet över ytan igen men det är fortfarande väldigt tungt.

Skriver inte detta för att få sympatier eller så utan för att försöka förklara till varför det varit så tyst och det även varit svårt att få svar ifrån mig, jag har helt enkelt inte mått bra ( väldigt långt ifrån ).

Jag kommer med detta inte ta några fotojobb i år, kanske kan komma att kika på det till hösten, men sommaren kommer fokuseras på att må bättre och komma på fötter igen.
Så hoppas vi på att nästa år blir fyllt av glädje, välmående och roliga fotograferingar.

Sköt om er och ta hand om er alla där ute

Äntligen sommar, eller vad säger ni?(Snart så iaf )Jag lever, det har bara varit lite mycket personlig uppförsbacke i bö...
06/05/2024

Äntligen sommar, eller vad säger ni?
(Snart så iaf )

Jag lever, det har bara varit lite mycket personlig uppförsbacke i början av detta året och därför har fotograferandet fått ligga lite åt sidan ett tag men nu står jag åter på fötterna och är redo för en sommar fylld av härliga fotograferingar, projekt och äventyr.

Passa på att boka in era egna fotograferingar nu när det börjar vara så himla härligt ute igen och all den här härliga grönskan och ljuset har kommit åter.

För att boka kontakta mig här eller via [email protected] ( www.EveFotografi.se ), eller om man har frågor såklart. :D

I det här stormiga vädret är det lätt att drömma sig bort till sommaren och med den alla härliga bröllop. 🌻Har ni inte h...
17/01/2024

I det här stormiga vädret är det lätt att drömma sig bort till sommaren och med den alla härliga bröllop. 🌻

Har ni inte hittat och bokat er bröllopsfotograf ännu?
Det finns fortfarande en del lediga datum för bröllopssäsongen 2024 ( går ju självklart utmärkt att boka för 2025 med om man vill vara ute i riktigt god tid ).

Så varför ska man välja mig?
En viktig aspekt i valet av bröllopsfotograf är att man tycker om dennes bilder och stilen på dem, det kan vara väldigt avgörande i om man kommer tycka om sina bilder eller ej. Så vare sig ni väljer mig eller någon annan av de otroligt duktiga fotografer vi har i landet så är det ett tips jag vill ge. Det i kombination med att ha lite kemi mellan er som par och er fotograf skapar möjligheten för magi.

Vem har sagt att inte hundar kan ha lite bling.Att fotografera djur är så otroligt givande och roligt, om än något utman...
15/01/2024

Vem har sagt att inte hundar kan ha lite bling.
Att fotografera djur är så otroligt givande och roligt, om än något utmanande mellan varven. Men det hör ju lite till charmen kan jag tycka.

Här är mina små hårbollar, Aska och Farore, som numera till och med tycker det är roligt att vara med inne i studion. Sätter jag fram någon pall eller liknande så är Aska, den äldre av dem, direkt framme och sätter sig på den.

De som varit med här ett tag vet nog av vid det här laget att jag har som tradition att i början av varje år ta en famil...
12/01/2024

De som varit med här ett tag vet nog av vid det här laget att jag har som tradition att i början av varje år ta en familjebild på min lilla familj.
Här är 2024 års familjebild, fick tom med hundarna att delta och sitta still för denna bilden. 😂❤

Det är så roligt att kunna se tillbaka och se all utveckling och förändring på vad som sker från år till år, speciellt med dottern som växer så det knakar. Samt att jag tycker det är viktigt att dokumentera för framtiden och framtida generationer.

Adress

Sunds Herrgård
Jönköping
56195

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Eve Fotografi postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Eve Fotografi:

Dela