26/09/2025
Jag hoppas alla har haft en trevlig sommar.
Ska erkänna att jag var tydligen inte så frisk igen som jag trodde och kan ha tagit på mig lite mer än vad jag nog kanske borde ha gjort. Så jag blev dålig igen. Är huvudet dumt så får kroppen lida säger man ju, såg så mycket fram emot att få komma ut och fota och komma igång igen.. det är ju trotts allt en av mina stora passioner i livet och jag älskar det ju men jag inser att jag måste nog ta det mer lugnt. Så kommer vara ganska frånvarande ett tag igen och åter igen försöka tvinga mig själv att ta babysteg innan jag tar på mig jobb igen.
Tack för all förståelse och omtanke