30/08/2023
Det blir inte alltid som man tänkt sig!
I lördags hade jag nöjet att få vara med när dessa två fina gifte sig på Visingsö! Men i lördags hörrni... det regnade. Och det regnade inte lite. Regnet fullkomligt VRÄKTE ner, utan stopp!
Det blev en utmaning! Vi började i en allé som vi hade tänkt skulle kunna funka även om det regnade. Kanske hade funkat om det regnat LITE, men nu var det kört, för det var så blött och lerigt överallt och träden hjälpte inte alls mot det kraftiga regnet. Vi lyckades ta first look-bilder i allén, men sen fick vi skrota alla våra planer och platser och fick med hjälp av brudgummens kontakter bland annat tag i ett litet växthus där vi kunde vara och fotografera istället! 😅
Ja, det löste sig tillslut, brudparet var trots allt nöjda med dagen och vi fick ändå en hel del härliga bilder även om de inte blev precis vad vi hade tänkt från början. Men men, vädret styr man inte över... 😅 Och vi får väl hoppas att det stämmer som det sägs, att det betyder lycka för brudparet om det regnar på bröllopsdagen. I så fall borde de bli väldigt lyckliga i sitt äktenskap framöver! 😍