08/12/2019
Det är fint att ha en människa i sitt liv som följer med på berg och dalbana oavsett form, distans och tid. Du är min sådan människa Camme. Jag älskar dig och den där lilla där inne i din mage. Tänk att din bebis snart ska få världens mest tålmodiga, emotionella, ödmjuka och starka mamma. Bara hen vill komma ut och säga hej 👋🏼 @ Hindås