29/08/2021
Familjefotografering när det är som bäst!
Tio minuter innan den här familjefotograferingen skulle börja öppnade sig himlen i sommarens värsta ösregn. Familjen var redan på väg till stranden där vi hade bestämt träff så jag dirigerade om dem att komma hem till mig och vi tog skydd på min veranda. Vi väntade ut ovädret och lika fort som det kom in drog det vidare. Vi fick en underbar timme tillsammans med många skratt och tokigheter. Nu är äntligen bilderna levererade och familjen ska välja ut sina favoriter. Här är några av mina!
Vill du också fånga familjen på ett lekfullt sätt i bilder så har jag lediga tider i höst. Det kan bli en fin present att skicka till nära och kära som inte alltid är så nära nuförtiden. Hör av dig för mer information!
Önskar er alla en fin vecka!