Lovestories by Sara

Lovestories by Sara Specialiserad Gravid, nyfödd och familjefotograf i Hässleholm, Skåne.

Leonida.Allt jag behöver säga. Wow. 🥹🤎
22/05/2026

Leonida.
Allt jag behöver säga. Wow. 🥹🤎

2026 har för mig hittills varit ett år för personlig utveckling. Jobbat mycket med självkänsla, plocka bort negativ ener...
17/05/2026

2026 har för mig hittills varit ett år för personlig utveckling. Jobbat mycket med självkänsla, plocka bort negativ energi och umgås med personer som jag mår bra av. Känns som jag smyger runt, och att jag är i startgroparna för något nytt och spännande.

En grej som jag jobbat mycket med innan, och nu tagit upp igen är att berätta för universum vad jag vill göra. Genom manifestation har jag lyckats med mycket (Lovis är någon min största manifestation efter år av försök till ett syskon till Noah, och sedan såklart företaget) hur som, jag vill genom detta inlägget manifestera hur resten av 2026 ska se ut 🥹

Fota fler gravida & familjer, fota mer i studion (som kanske ska få sig en liten makeover 🤫) men sedan vill jag fota mer företag i år. Fotade magiska för någon vecka sedan, och resultatet blev magiskt 🥹 vill även fota mer porträtt, och utvecklas med blixten. Vill ni hänga med på det? Vart isåfall? YouTube, reels eller TikTok? Eller ska det ha ett helt eget konto?

Har du mål för 2026, berätta gärna i kommentarerna 🤎

09/05/2026

Snart blommar min favoritplats. Detta är platsen jag längtar efter att fota på varje sommar, och snart är den här. Ett litet fält med prästkragar, vid vattnet. Fullkomligt magiskt 🤎

Jag har 1 tid kvar för fotografering när det blommar, är den platsen din?

03/05/2026

Det bästa jobbet i världen? Jag röstar på det här. 🥹

Den här lilla drömmen sov igenom precis allt, från första posen till sista knäppningen av kameran. Så mycket ro, så mycket tillit. Och en familj som smälter framför ögonen på en. 🤎

Bakom varje foto finns varsamma händer, en hel del tålamod, men också kunskap. En nyföddfotografering är inte som andra fotograferingar. Alla poser görs varsamt och alltid med bebisens säkerhet i fokus. Det som kan se enkelt ut på bild kräver utbildning, erfarenhet och närvaro. Du och din lilla bebis är alltid i trygga händer hos mig.

Visste du att de första 5–14 dagarna är den allra bästa tiden att fota? Då sover bebisen djupast, är som mest formbar och de där underbara små kurrade poserna är fortfarande möjliga. Så boka din fotografering redan under graviditeten! Platserna fylls snabbt.🤎

Funderar du på en nyföddfotografering? DM:a mig så berättar jag mer om hur det går till och vilka datum som finns lediga 🌿

29/04/2026

Min absoluta favorit-grej, är att se er använda bilderna 😍

Ps. Tydligen så var det någon kränkt person som anmälde min förra reel. Med över 11k visningar 😅 så snälla, gilla & dela gärna 🤎

19/04/2026

Säsongens första bröllop ✅

Att gifta sig hemma, med närmaste familj & vänner. Kan inte fler göra detta? Jag älskar verkligen dem små & mysiga bröllopen. 🥹

Tack Tine & Lucas för att jag fick äran att föreviga ert bröllop.

🤎 #

Jag vet hur det känns att inte riktigt känna igen sig själv i sin kropp.Att stå framför kameran och känna sig obekväm. 😣...
13/04/2026

Jag vet hur det känns att inte riktigt känna igen sig själv i sin kropp.
Att stå framför kameran och känna sig obekväm. 😣

Och ändå är det där som något händer, framför kameran.

För gång på gång hör jag samma sak efteråt, att man blev lugn. Att det kändes tryggt. Att det inte alls var så jobbigt som man trodde.

Att man kände sig stärkt av upplevelsen. Att man kunde se det vackra i sig själv som man inte brukar.

En mamma beskrev det som att hon fick se sitt moderskap, och kärleken till sin familj, på ett sätt hon aldrig riktigt gjort innan.
En annan sa att hon kände sig som en queen framför kameran.
Och en tredje som inte alls trivdes framför kameran fick plötsligt känna sig både avslappnad och trygg i sin kropp.

Och det är där allt landar för mig.

Det här handlar inte om att imponera.
Det handlar om att du ska få se det jag ser.
Styrkan. Närheten. Kärleken som redan finns där.

De flesta av mina tider bokas upp långt i förväg.
Just nu finns bara ett fåtal kvar för våren
Skicka ditt BF i DM för att inte missa din chans 🤎

09/04/2026

POV: you embraced the rain istället för att boka om.
Vi hade kört en timme enkel resa från varsitt håll i Skåne och möts av regn 😅.

Inte ens en sekund av “ska vi ställa in?” utan mer “okej vi kör då”. Blöta, vinden som blåste, lite kaos – men alltså bilderna. Så mycket mer känsla, så mycket mer liv, och noll perfekt på det där sättet jag alltid vill åt.
Så ja… nästa gång det regnar? embrace the rain 🤎

Adress

Hässleholm
28133

Öppettider

Måndag 09:00 - 16:30
Tisdag 09:00 - 16:30
Onsdag 09:00 - 16:30
Torsdag 09:00 - 16:30
Fredag 09:00 - 16:30

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Lovestories by Sara postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Lovestories by Sara:

Dela