13/05/2023
MINI PANDEMI PLUS VÄRME 🌼
Denna vecka har det dragit fram en mini pandemi här hemma hos oss, vi alla har legat sjuka & det ordenligt. Men nu börjar det ordna upp sig & en av oss är så gott som helt frisk igen, så det är skönt.
Själv känner jag mig dock fortfarande som en säck potatis men idag kunde jag inte låta bli att sitta ute på trappan en sväng & suga åt mig av värmen som äntligen kommit tillbaka. Otroligt välbehövligt! 🙏
Ska man se någonting positivt med att vara sjuk så är det att man har tid att göra saker som man kanske inte riktigt har tid för annars. I detta fallet - lyssna på ljudbok vilket jag aldrig hinner med under veckorna.
Så när jag & Elvira var helt utslagna en dag tidigare i veckan passade vi på att lyssna på barnen i bullerbyn, (som jag för övrigt fortfarande idag verkligen älskar. ) DÅ slog det mig att jag verkligen måste få tummen ur och beställa förstoring från fjolårets bullerby inspirerade fotografering jag och Elvira hade.🧡
Eller vad säger ni, hur magisk kommer inte denna bilden se ut uppe på väggen?! 😭
‐-----‐---------------------------------------------