Sina Farhat - Fotograf och utbildare

Sina Farhat - Fotograf och utbildare Jag är en lugn och avslappnad yrkesfotograf som jobbar med att fota event (dock ej bröllop). Jag lär också ut fotografi och tar er på foto äventyr!

Jag fann två till gånger jag publicerades i Göteborgdirekt, en till första sida och mitten sida samt en mittensida!
28/03/2021

Jag fann två till gånger jag publicerades i Göteborgdirekt
, en till första sida och mitten sida samt en mittensida!

Det lönar sig att ta bra bilder som har ett längre värde då Göteborgdirekt återanvände en bild från ett tidigare tillfäl...
27/03/2021

Det lönar sig att ta bra bilder som har ett längre värde då Göteborgdirekt återanvände en bild från ett tidigare tillfälle och jag blev publicerad i deras vecko tidning nr 6 2021!

Två gånger i maj 2019 blev mina bilder publiserad på första sidan och i Göteborgdirekt vecko tidningen!
23/03/2021

Två gånger i maj 2019 blev mina bilder publiserad på första sidan och i Göteborgdirekt vecko tidningen!

Förra vecka fotade två uppdrag för Göteborgdirekt, bilderna publicerades i deras tryckta tidning för vecka 11! :)
21/03/2021

Förra vecka fotade två uppdrag för Göteborgdirekt, bilderna publicerades i deras tryckta tidning för vecka 11! :)

Fredagen erbjöd att åka ut till Hammarkullen och kungsportsplatsen och göra foto uppdrag!Bilderna köptes av Göteborg dir...
12/03/2021

Fredagen erbjöd att åka ut till Hammarkullen och kungsportsplatsen och göra foto uppdrag!
Bilderna köptes av Göteborg direkt!

l1XKszm3oHpS8O@HwQhA/?fbclid=IwAR3bnPOhlFJ4C7y5wGInkp35O6yaVhFFgS9gWt9hYfwfxVPRfqFHFJVy0t8" rel="ugc" target="_blank">https://www.goteborgdirekt.se/nyheter/godisbutik-brann-i-natt-unga-brot-polisens-avsparrningar/repucl!l1XKszm3oHpS8O@HwQhA/?fbclid=IwAR3bnPOhlFJ4C7y5wGInkp35O6yaVhFFgS9gWt9hYfwfxVPRfqFHFJVy0t8

https://www.goteborgdirekt.se/nyheter/klassiska-restaurangbaten-tar-in-vatten-raddningstjanst-pa-plats/repucl!m1Tl4IJcL6rgsV8mEqTqWw/?fbclid=IwAR1P6RIM9IKyB0_zm9skt42Y1Fx0Bu43CJDZJAgilcMPU0NVJBu8EFPuCko

Insats. "Ingen risk att den sjunker"

I samband med att det skulle bli klass 2 varning inatt i Göteborg pga vind och snö så sökte TV4 en video på ovädret!Jag ...
11/03/2021

I samband med att det skulle bli klass 2 varning inatt i Göteborg pga vind och snö så sökte TV4 en video på ovädret!
Jag passade på att filma ovädret runt 04 tiden på morgonen, tv4 köpte in videon och jag fick vara med på ett litet hörn på deras morgon program!
https://www.tv4.se/artikel/3gihBtJZyex0O9PYPoD0hd/live-flera-olyckor-i-snoeovaedret
Jag finns ungefär 12 sekunder in i videon!

Klass 2-varning utfärdad i väst

15/04/2020

Det sägs från många olika håll att nu när så många av oss är hemma så det är det ett perfekt tillfälle att lära sig ett nytt spåk, kolla på tvserier och filmer och lära sig något nytt!
Bu****it säger jag till detta då dessa råd tar nämder inte all stress, sorg över att vi inte får göra våra jobb, oro för ekomonim, alla vännerna vi inte får träffa och ovisshet då ingen av oss vet när vi får åter starta upp våra liv igen!

Det är ok att må illa, att produktiveten är dålig, motivationen lider, det är ok för vi sörjer våra liv som är helt satta ur spel, våra rutiner som nu inte följs då många av oss försöker hemifrån!

Det är dessutom värre för dom med barn hemma som går i skolan via nät lektioner, dessutom så mår dom barnen också inte alltid bra då det blir med stor sannolikhet ingen skolavslutning, studenten är inställd, vännerna känns så långt borta!

Så om du mår dåligt ta dagen som det kommer, låt tankarna vila och sätta sig och inse att vi är alla i en absurd situation där vi är inte tillåtna att göra våra jobb som vi vill och i många fall måste sitta i ett webb möte som inte alltid är så inspirerande!

Håll ut, snart får vi gå ut igen och starta om samhället och fira att vi är fria!

Jag ställde mig upp på scenen och genomförde en Pecha Kucha GBG, här är video beviset! :)
24/02/2020

Jag ställde mig upp på scenen och genomförde en Pecha Kucha GBG, här är video beviset! :)

Pecha Kucha Night in Gothenburg on Tuesday, Nov 26, 2019. # # # PECHA KUCHA GBG is a unique show-and-tell event where local och visiting creatives from all dis...

Jag hade en fikastund med min vän Kerstin och vi hade turen att det var soligt och fint väder den dagen så hon fick ett ...
17/02/2020

Jag hade en fikastund med min vän Kerstin och vi hade turen att det var soligt och fint väder den dagen så hon fick ett så fint naturligt ljus på sitt ansikte, jag passade på att föreviga stunden med några snabba porträtt bilder och hon nämnde att det fanns ett behov av nya profil bilder så jag fick utan att behöva sälja in något en nöjd kund som förutom fina bilder också fick en fin upplevelse!

Det som avgjorde att jag fick henne som kund är ett trick som hjälper mig enormt till vardags och det är att alltid ha en minneskortläsare i fickan som jag kopplar in i mobilen, kopierar över filer från systemkamerans cf kort och redigerar via lightroom mobile, sedan kan jag maila ut filer till folk via google drive länk!
https://www.facebook.com/kerstin.soderberg

20190419 SeminarieparkenJag tog en del mellanformat dia film rullar (ektachome 200) under sakura säsongen och har till s...
24/11/2019

20190419 Seminarieparken
Jag tog en del mellanformat dia film rullar (ektachome 200) under sakura säsongen och har till slt digitaliserat bilderna!
Bara att överleva 5 månader till sedan får vi återse dessa fina blommor!

Adress

Gothenburg

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Sina Farhat - Fotograf och utbildare postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Sina Farhat - Fotograf och utbildare:

Dela