11/02/2020
Jag är så svag för svart-vita bilder. Tycker det ger så mycket känsla till en bild ♡
Som fotograf brinner jag för att fånga känslor, det genuina, skratt och kärlek. Jag älskar att fota människor, precis som livet är just nu.
Gothenburg
| Måndag | 09:00 - 18:00 |
| Tisdag | 09:00 - 18:00 |
| Onsdag | 09:00 - 18:00 |
| Torsdag | 09:00 - 18:00 |
| Fredag | 09:00 - 12:00 |
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Fotograf Sandra Viktoria postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.
Skicka ett meddelande till Fotograf Sandra Viktoria: