20/06/2026
Glad midsommar! I efterskott! För jag å flickorna campade i Värmland helt utan mottagning. Men härligt var det, jordgubbar åt vi & Betty badade. 7 sorters blommor under kudden såklart. Hur var er midsommar? 🌸🐾🌺
Hundar är livet! Hundfrisör med huvudet bland hundfluffsmolnen � Lugna lyckliga hundar är mitt motto!
Hjalmar Brantingsgatan 21
Gothenburg
41718
| Måndag | 10:30 - 18:00 |
| Tisdag | 09:00 - 17:30 |
| Onsdag | 09:00 - 17:30 |
| Torsdag | 09:00 - 17:30 |
| Fredag | 09:00 - 16:00 |
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Den lilla hundsalongen postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.