10/10/2022
Men wow! I helgen hände något jag bara kunnat drömma om. SM i fotografi avgjordes där jag hade två bidrag med i print finalen. Båda bilderna fick så otroligt fina poäng (91 & 90,6 poäng av 100 som innebär fantastisk hög tävlingskvalitet) och dom slutade på 2:a respektive 4:e plats i kategorin fine art. SM-silver i fotografi, hur overkligt!? 😍 Tack för all pepp och alla fina kommentarer som jag fått ♥️
Så otroligt kul att få se så många fantastiska bilder under finalen. Vilka grymma fotografer vi har i Sverige! Ser redan fram emot nästa års SM ✨