01/12/2025
Några vinterfavoriter på Naomi 🤍
Min kollega Sanna frågade mig ifall jag kunde ta ett par porträtt på hennes dotter Naomi inför jul. Självklart var det ett ja! Vi valde att vara utomhus och tacksamt nog hade lite snö fallit samma dag ❄️
Det var så roligt! Och Naomi var så duktig och glad trots att kylan gjorde sig påmind av och till (ja, hennes mamma hade mutat med fika efteråt 😋).
Ett stort tack till Sanna och Naomi för en superfin fotostund! Det var fantastiskt kul! ⛄️
/Rebecca