13/05/2025
Tänk att jag har fotograferat porträtt här i Borås sedan 2004… det är över 20 år nu! Under de första åren var det många gravida och nyfödda som stod framför min kamera och det är så fantastiskt att tänka på hur tiden gått!
Nu i juni är det studenttider och jag kan inte låta bli att undra: Hur många av er som nu tar studenten var här hos mig som nyfödda eller i mammas mage? En underbar tanke!
För dig som var här som nyfödd eller om din mamma gjorde en gravidfotografering hos mig så vill jag fira med dig! Du får ett extra fint erbjudande på din studentfotografering. En liten gåva från mig, som tack för att jag fick vara med i början av din resa.
📸 Passa på innan studenten och innan det är för sent! Du kommer inte bli besviken.
📲 Skicka ett meddelande eller ring så berättar jag mer.