28/10/2016
Julen närmar sig och jag tänkte därför dela med mig lite av mina kunskaper. Så därför erbjuder jag till några st 1 timmes fotande i studion. Ni får även 5 redigerade bilder av detta. Grundtanken är att detta kommer ske på 2 fasta datum (helg/röd dag) i samband med julen. Men jag får se lite hur intresset ser ut, så det kan bli fotande innan/efter jul också. Men ca 5-6 fotosessioner ska jag nog hinna med. Och tema/kategori är allt från djur, porträtt, parbilder, mode, syskon, bo***ir, fitness, barn etc.
Ni får förresten gärna ge bort detta som en julklapp (jag fixar presentkort). Kan tyvärr inte garantera att alla får plats denna gång, men som sagt...en 5-6 platser tänkte jag ge bort. Ha nu en glad fredag! Och dela gärna :)
Frågor och intresserade kan mejla här på FB eller till [email protected]
/Pär
Ps. Tanken var att jag skulle hunnit med en plåtning utomhus nu i höstas i temat "levitating". Någon som vill testa detta inomhus nu istället får gärna hojta till.