01/05/2026
Rödön ligger mig varmt om hjärtat 🥰🫶🏻💙
1:a Maj för mig är kärlek & hopp 🙏🏼
Som barn hade vi som tradition att grilla vid sjön med min Momma på Rödön den 1/5 ❤️🔥🙌🏼
Önskar Sköna Maj välkommen med en Minnesbild från en fantastisk vårvinterdag med Familjen! 💙