08/11/2016
Nu har vintern börjat, och med den kommer all härlig snö!
Saknar du bilder på din häst, och kanske på er två ihop?
Passa på att boka in en fotografering i vinter. Det är bara att skicka iväg ett PM så kommer vi överens om något!
Kram på er! :)