06/04/2026
Porträttsäsongen är igång – och i vår blir det många fotograferingar för både företag och politiska partier.
Och vet ni vad? Jag älskar det.
Att fotografera porträtt är en spännande utmaning varje gång – att hitta rätt ljus, rätt känsla och det där uttrycket som verkligen speglar personen. När allt faller på plats och kunden känner “det där är jag” – då är det som bäst.
Alla fotograferingar har sin charm, men mötet med nya människor är alltid det som gör jobbet extra roligt.
Här är ett av mina senaste uppdrag – Miljöpartiet i Österåker 🌿
Behöver ditt företag eller parti nya, snygga porträttbilder?
Hör av dig – jag hjälper dig gärna!