22/07/2024
Dette er høyst sannsynlig en Phaonia angelicae.
Den vakre kroppen sees best i stor størrelse.
Vakker når den befinner seg på en blomst, men sitter like gjerne på en kumøkk eller lignende før den sjekker ut syltetøyet på brødskiven din.
I dag skal det bli et par grader kaldere, og det hjelper forhåpentlig. Det er jo toppen av gradene som kjennes mest ;-)
I morgen blir det enda bedre og da orker vi en by tur til Narvik. Ser fram til å besøke krigs museum da Narvik har en spesiell historie fra den andre verdenskrig.