03/06/2026
Jeg er klar. Er du? 📸
Mens førerne finpusser linjer, sjekker dekk, mekker sykkel som endte i kræsj i forrige løp og forbereder seg til NM på Rudskogen, pågår det også en del forberedelser på min side av autovernet.
Tidsskjema pugges. Fotopunkter planlegges. Værmeldinger studeres. Ønsker om bilder, bestillinger og logistikk må gå opp med det som faktisk er mulig å få til gjennom en lang NM-helg.
I dag står kamerautstyret for tur.
Objektiver vaskes. Minnekort tømmes og klargjøres. Batterier lades. Regntrekk pakkes. Reservekamera blir med. Ekstra klær, ekstra sko og alt som trengs når værmeldingen sier at både jeg og utstyret sannsynligvis kommer til å bli våte på fredagen.
For utstyret mitt liker ikke regn. Og for å være helt ærlig, det gjør ikke jeg heller 😅
Torsdag kveld setter jeg kursen mot Rudskogen og camping i depot.
Deretter venter tre dager med motorlyd, bensinlukt, mange hyggelige mennesker, tusenvis av bilder, rundt 20.000 skritt om dagen, støle armer, en nakke som protesterer litt og knær som vi ikke skal snakke høyt om 👀
Ser du meg ikke foran PC-en i campingvogna, finner du meg sannsynligvis ute i depotet, i pitlane eller langs banen med kameraet i hendene.
Jeg gleder meg. Vi sees til helgen 🏁
Takk for et flott bilde Trond Larsen 🫶🏼