19/03/2026
Ekte og levende minner, av de du elsker mest ✨
Jeg finner meg ofte i nære samtaler i studio, med mennesker jeg egentlig ikke kjenner. Om stort og smått. Det enkle og det vanskelige. Om livet, og om døden.
Jeg blir stadig både forundret og dypt takknemlig for at jeg får møte akkurat dere. For at en fotografering hos meg ikke bare blir noe mekanisk, men mellommenneskelig møte med mykhet og dybde.
Balsam for sjela og næring til hjertet♥️
Å få gjøre dette, å få forevige minnene deres, er virkelig en stor ære. Jeg vet så inderlig hvor viktig det er, å bevare små og store stunder som uansett betyr noe.
Mye!
Her jeg sitter og rydder og sorterer bilder, slår det meg hvor mange vakre øyeblikk og nære stunder som har blitt fanget. Og jeg fylles av en dyp takknemlighet🤍
Tusen takk for tilliten. For at dere åpner dere, kommer nært, og slipper meg inn.
Det er en sann glede å få kalle dette jobben min ✨
giskekommune