14/05/2020
Er ikke bare foto det går i, er litt filming også 👍
Dagen har gått med til film-innspilling av Helga Johanne og Ole Martin. Del 1 av en mini-serie i 3 deler hvor Helga har med seg forskjellige musikere på 3 forskjellige galleri/museum. I dag var vi på Roald Amundsens Minne.