22/12/2025
Hei hei som tiden flyr!! Jeg har nå startet i permisjon, og er ikke tilbake før sensommeren 2026.👶
Jeg vil bare takke alle mine fantastiske kunder for nok ett nydelig år, jeg har hatt såå mange fine fotostunder!!❤️ Det har vært ett rekordår med ettårsfotograferinger noe som jeg syns er superstas! Vil også sende en stor takk til alle som ønsker å sette seg opp på liste for fotografering fra august og utover neste år, veldig godt å vite man har jobb å komme tilbake til, takk❤️
Nå skal jeg senke skuldrene og la julefreden senke seg, snart er lillebror her❤️👶
God jul alle sammen, og riktig godt nytt år!❤️