25/06/2016
Fotoutstilling på Eidamessa?
Får vi det til?
Får vi nok folk med tilknyttning til Eidsgata til å stille?
Folk i Eidsgata
Komande veke 28.06-1.07 trenk eg alle som har tilknyttning til eidsgata si hjelp!
Til eidamessa 16 September 2016
vil eg lage ei fotoutstilling i gata
Då treng eg di hjelp
Du som bur, jobber, handler, går tur, kjøyrer gjennom eller har anna tilknyttning til Eidsgata.
ta kontakt og Kom innom for
GRATIS Fotografering
Du får eit web-profilbilde med logo og
eg får bilde eg kan bruke i utstillinga.
Om det er venninnebilde, kjærastebilde, portrett, bilde av hamsteren, kanina, familien, kanskje eit profilbilde av bedrifta eller berre eit grimasebilde. NYTT HØVE!! Ha med saks og kam om du er frisør eller eit produkt du sel så har du eit eige reklamebilde for di bedrift!
Ta kontakt med meg på Facebook chatten, på sms eller telefon 91170147 eller e-post [email protected]
Lik, del og spre bodskapen så vi får ei stor utstilling.
Kva er vel eidgata utan Dokke!!!