14/11/2020
2020 har virkelig vært et spesielt år for oss alle!
Vi tar fremdeles ikke i mot nye fotograferinger,
og situasjonen er dessverre uavklart.
Det er imidlertid mulig å bestille bilder fra alle oppdragene vi har hatt de siste 20 år.
Vi kan ramme inn bilder, eller dere kan kjøpe ut negativ/filer for å selv å ha kontroll på opptakene av deres kjære😊
Det går fort mot jul, og vi ønsker dere alle en fin førjulstid!😊