31/05/2026
Endelig, etter leting, tråling og venting dukket taklampa opp hos min favoritt-lampemann. En svensk perle som etter min mening passet perfekt inn. Og selv om jeg ikke er supergod oppe i høyden kom den jammen på plass med et vaklende selvbygd stillas. Hva synes du- passer den inn?
Og ps: lampa er kjøpt og betalt for egne penger. Just saying 😉