13/11/2022
Long time no see....
maaaange lurer på om jeg fortsatt holde på med
fotografering...svaret er JA, så klart!!!Men helt klart
også, sosiale media er nå ikke min sterke side, men
trenger jeg det for å være en god fotograf??? Svaret
mitt er NEI, jeg er like god å ta bilder om jeg vise de
fram eller ikke...å for å vær helt ærlig jeg trives mye
bedre med å fotografere enn å vær svært aktiv på
sosiale medier...
Så jeg fortsette å fotografere å legge ut bilder i nu å
ne😎😎😎
Å nå til denne serien av bildene, jeg er ikke rett for å
levere bilder ut av fokus, for av å til for du akkurat med
slike bilder fokus på det som telle, å det er å
formiddle følelser. Å akkurat dette bilde her er fullt av
gode følelser...å de andre to også...
glede meg til å levere alle bilder til denne familien
snart.