AnnettRek Foto

AnnettRek Foto wedding.family.portrett.photography
located in norway Photographer-wedding-family-kids-portait-newborn-maternity

Fortsatt HOT, etter 25 år...❤️❤️❤️Jeg fotografere ofte foreldrene på en familyshooting, og dette paar her imponerte meg ...
01/12/2022

Fortsatt HOT, etter 25 år...❤️❤️❤️
Jeg fotografere ofte foreldrene på en familyshooting,
og dette paar her imponerte meg veldig!!! De tok
"posene" med en gang, kan nesten tro de ikke gjort
noe anet i 25 år!!!😂

Høstbryllup er noe for seg selv....❤️❤️❤️
18/11/2022

Høstbryllup er noe for seg selv....❤️❤️❤️

Long time no see....maaaange lurer på om jeg fortsatt holde på med fotografering...svaret er JA, så klart!!!Men helt kla...
13/11/2022

Long time no see....
maaaange lurer på om jeg fortsatt holde på med
fotografering...svaret er JA, så klart!!!Men helt klart
også, sosiale media er nå ikke min sterke side, men
trenger jeg det for å være en god fotograf??? Svaret
mitt er NEI, jeg er like god å ta bilder om jeg vise de
fram eller ikke...å for å vær helt ærlig jeg trives mye
bedre med å fotografere enn å vær svært aktiv på
sosiale medier...
Så jeg fortsette å fotografere å legge ut bilder i nu å
ne😎😎😎

Å nå til denne serien av bildene, jeg er ikke rett for å
levere bilder ut av fokus, for av å til for du akkurat med
slike bilder fokus på det som telle, å det er å
formiddle følelser. Å akkurat dette bilde her er fullt av
gode følelser...å de andre to også...
glede meg til å levere alle bilder til denne familien
snart.

Kjenner du den følelsen av å bare se på en nyfødt når den sove??? Akkurat det får jeg når jeg ser på denne søtingen her❤...
27/04/2022

Kjenner du den følelsen av å bare se på en nyfødt når den sove??? Akkurat det får jeg når jeg ser på denne søtingen her❤️
Nyfødtfotografering er noe av det fineste eg vet!!!

Bare litt over en måned igjen før årets bryllupssesong er i gang. Første pasr ute er Silje&Christoffer. Forlovelsesbilde...
20/04/2022

Bare litt over en måned igjen før årets bryllupssesong er i gang. Første pasr ute er Silje&Christoffer.
Forlovelsesbilder ble tatt en nydelig vinterkveld for ikke altfor lenge siden. Jepp, det var kaldt, men hva gjør vel det når man er to✌️….

Uendelig gøy å oppdager uoppdagte location med disse to. Glede meg til å fotografere den store dagen dåkkas på enda en p...
29/03/2022

Uendelig gøy å oppdager uoppdagte location med disse to. Glede meg til å fotografere den store dagen dåkkas på enda en plass jeg aldri ha fotografert før.

Første fotooppdrag etter en lang og helt vidunderlig pause, som jeg tilbrakte med min familie på reis. Først to uker i M...
26/12/2021

Første fotooppdrag etter en lang og helt vidunderlig pause, som jeg tilbrakte med min familie på reis. Først to uker i Mexico City og så tre måneder på Hawaii. En helt uforglemmelig og lærerik tid. Jeg hadde kamera kun fram for å forevige opplevelser vi hadde som familie. Så det var veldig fin og få lov å fotografere Karen&Mads i kveld, som mine første etter pausen og samtidig sikkert siste kunder foran kamera i 2021.
Vi hadde en fin og ja litt kalde kveld i heio. Takk at dere er med på galskapen og de ekstra skritt med og for meg😉
Gleder meg å fotografere deres bryllup i sommer🥳🥳🥳

Da er kofferne endelig pakket. Kamera og mac’n pakkes ned nå. Men denne fine gjengen tege eg faktisk med meg (på n måde)...
06/09/2021

Da er kofferne endelig pakket. Kamera og mac’n pakkes ned nå. Men denne fine gjengen tege eg faktisk med meg (på n måde)på den store reisen.Adios amigos!!! ses igjen til Jul!!!🥳🥳🥳🤙🤙🤙

Men dette her må bli årets siste konfirmant🤣! Av og til kunne jeg ønsket meg at både dag og året hadde flere timer til r...
31/08/2021

Men dette her må bli årets siste konfirmant🤣! Av og til kunne jeg ønsket meg at både dag og året hadde flere timer til rådighet😀. I år har det gått helt av med fotograferinger, og jeg er utrolig takknemmlig for hver en som jeg fekk lov å fotografere. Takk for tiliten av alle mine kunder. Hver eneste en var en fest. Nå bare en uke før årets nye eventyr, er jeg veldig glad at jeg fikk tid til å fotografere nydelig Jenny. Vi fekk en fantastisk fin kveld i lag og avsluttet den med en festmåltid i bjørnebærbuskene🤩.

Det vente en siste oppdrag før avreisen på meg og den glede jeg meg veldig til.🥳🥳🥳

Fine Lina! Trolig min siste konfirmant for i år. For en glad jente!!! Og for et talent, blir så imponert når jeg få se h...
26/08/2021

Fine Lina! Trolig min siste konfirmant for i år. For en glad jente!!! Og for et talent, blir så imponert når jeg få se hva dagens ungdom kan, WOW!!!

Digger når konfirmanter tar med personlig «leketøy» på fotograferingen🤣🤣🤣
18/08/2021

Digger når konfirmanter tar med personlig «leketøy» på fotograferingen🤣🤣🤣

Konfirmantfotografering laaaangt opp i landet😂 ( i hvertfall for folk som meg som bor med sjøen)Jeg kan ikke få sagt det...
11/08/2021

Konfirmantfotografering laaaangt opp i landet😂 ( i hvertfall for folk som meg som bor med sjøen)
Jeg kan ikke få sagt det nåk, jeg digger å fotografere på nye uutprøvde plasser!!!


————————————

Adresse

Årosveien 2
Hauge
4380

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når AnnettRek Foto legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til AnnettRek Foto:

Del

Type