26/03/2020
❣️ f r e m t i d ❣️ ~ Er det noe som gleder mer, eller gir mer fremtidshåp enn barn som ler og smiler? 💓
Vi er inne i en trist tid, usikkerhet rår over de fleste - og mange sitter med store bekymringer for liv, helse, familie, eller økonomi. Det er ikke mange barn som får leke sammen, eller omgås som vanlig om dagen, og manges hverdag er derfor preget av lite mening.
Jeg håper likevel at disse søte, smilende jentene kan muntre deg litt opp, og forhåpentligvis få deg til å tenke at bedre tider kommer ❤️
- Ta vare på hverandre. Klem fra meg.