03/06/2026
Hadde nesten glemt at jeg har denne facebook sidenđ
PÄtide Ä fÄ igang noe aktivitet her igjenn!
Var pÄ Gatebil VÄler nÄ i helgen som var, dro med Hurre Racing Team og var mediamann for teamet!
Kjenner meg mer motivert enn noen gang til Ă„ fortsette med foto og video da dette virkelig ga en solid gledeđ€©