05/07/2021
Hei alle følgere😊!
Da er vi halvveis i vårt tørn. De første 14 dagene har vært preget av mye godt vær🤩. Vi har hatt 27 oppdrag med godt å blandet. Heldigvis fine rolige oppdrag. For det meste slep, dykking og starthjelp.
Bilder fra tønnebålet på Laksevåg, RS sommerskole, slippsetting for spyling av skrog, glade seilere som ikke fikk hjelp av vinden med å komme seg til kai(røket startsnor motor). Det stod ikke på forsøket😊.
Vi ønsker alle på sjøen en god sommer!!
Hilsen mannskapet på
Kristian Gerhard Jebsen 2
Tørn 2