21/04/2026
Det er på tide å vise ansiktet mitt igjen! Denne gangen sammen med 6 fun(?)facts om meg. Hvis dere har fulgt meg en stund så er nok de 3 første kjent, men kanskje de 3 neste er ny info?
1. Jeg er sabla glad i donuts.
Ikke hvilke som helst donuts, - det må være plain, glazed donut. Jeg får ikke tak i de i Norge, så når jeg er i utlandet og snubler over de (jakter de opp) så hamstrer jeg.
2. Jeg holder på å lære meg fransk.
Det er nå over 7 over siden jeg logget inn på Duolingo og der henger jeg enda. Jeg gjør litt hver dag, og på dette tidspunktet kan jeg holde en grei (men enkel, haha) samtale.
3. Jeg er en skikkelig dyreperson. Det er korte perioder i løpet av livet mitt hvor jeg ikke har hatt noe slags dyr, og akkurat nå er en slik periode. Det er trist, og jeg gleder meg til å få en firbeint i familien igjen.
1. Jeg har tidligere drevet med fitness og trener fremdeles en del, og på de tunge styrkeøktene mine er det kun én musikk på øret som gjelder: hard rock 🤘
2. Jeg er over snittet interessert i helse, og jeg gjetter jeg er godt over på det som kalles “alternativt”. Det går mye tid på å finne tilbake til de naturlige tingene, og hos oss finner du f.eks. ikke vaskepulver lenger, men såpenøtter. Håper å bytte ut så mye som mulig, og synes prosessen er både interessant og lærerik.
3. Jeg har problemer med mikrofiber, isopor og «knirkete» glass. Når jeg tar på det(hører isopor) blir halve ansiktet litt sånn… lammet. Haha.
Værsegod. Det var mitt bidrag til å bli litt bedre kjent med meg. Del noe gøy om deg!