19/04/2026
Jeg har vært så heldig å få fotografere Byggmann Dagene, både i 2025 og nå igjen i 2026. Og jeg må bare si det, ser det ikke skikkelig kjekt ut å jobbe i Byggmann? :) Det synes jeg, etter å ha tilbragt fine dager med denne herlige gjengen!
Det var skikkelig gøy å være tilbake i år, og ikke minst å kjenne igjen mange fra i fjor! Kanskje kjenner du igjen noen her du også? 😊
Og så må jeg bare nevne én ting til, jeg fikk danse swing! Det er noe jeg virkelig elsker, så det var ekstra stas. Og den flotte herremannen jeg danset med, han var skikkelig flink. Sånt gjør jo hele opplevelsen enda bedre.
Jeg satser på en ny dans i 2027 😄
Liv Anne Molnes
Jeg har vært så heldig å få fotografere Byggmann Dagene, både i 2025 og nå igjen i 2026. Og jeg må bare si det, ser det ikke skikkelig kjekt ut å jobbe i Byggmann? :) Det synes jeg, etter å ha tilbragt noen dager med denne fine gjengen! Når jeg fotograferer for bedrifter, vil jeg fange det...