17/02/2026
"Om vooruit te komen moet je soms gas terugnemen"
Deze quote kwam ik vanochtend tegen bij en het raakte mij meteen. Het is wat ik de afgelopen weken heb gedaan: gas terugnemen.
Ik keerde in mezelf, ging terug naar mezelf en mocht ontdekken. Er speelde veel in mijn priveleven en dat gaf ik de ruimte.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel even heerlijk vond om niet met mijn bedrijf, en alles er omheen, bezig te zijn.
Nu alles weer in rustig vaarwater is, komt de zin in het ondernemen ook weer terug. Ik heb ontdekt waar mijn fotografie vuurtje écht van gaat vlammen; dat had ik nooit bereikt als ik niet die rust had genomen.
Nu alles geland is mag het gas er weer rustig aan op, vol vertrouwen 2026 in!
📷