25/03/2026
Misschien een gekke vraag
Maar wat doe je dan met al die foto's die je maakt?
Een deelnemer van de workshop smartphone fotografie vroeg dat. En natuurlijk is dat geen gekke vraag. Ik heb duizenden beelden waar ik uiteindelijk niks mee doe.
Maar waarom maak je die foto's dan?
Af en toe zitten er een paar foto's bij waar ik heel blij van word. Vaak foto's van dingen waar iedereen voorbij loopt en die niet in het vakantie album komen. Deze foto's laat ik afdrukken. En soms lijst ik ze in. Kunstwerkjes voor in huis. Of om weg te geven.
De meeste telefoonfoto's kan je prima op a4 of zelfs a3 formaat afdrukken!
Hoeveel foto's heb jij in je gallery staan waar je nog niets mee gedaan hebt?