22/02/2026
Lieve allemaal,
Dit is een bericht dat ik met een zwaar hart schrijf.
Na veel nadenken heb ik besloten te stoppen met mijn fotografiebedrijf en dus oa het fotograferen van bruiloften. Wat ooit begon als een passie en uitgroeide tot iets waar ik zó trots op was, kost mij inmiddels meer energie dan het mij geeft.
Door mijn fibromyalgie laat mijn lichaam het simpelweg niet meer toe. Bruiloften zijn intens, prachtig, vol emotie – maar ook lange dagen, veel prikkels, zware belasting. Steeds vaker moest ik daar fysiek een hoge prijs voor betalen. En hoe graag ik het ook wil blijven doen… mijn gezondheid vraagt nu om andere keuzes.
Met veel pijn in mijn hart laat ik dit los. Niet omdat ik het niet meer liefheb, maar omdat ik mezelf niet langer voorbij wil lopen.
Ik ben dankbaar voor alle bruidsparen die mij hun mooiste dag hebben toevertrouwd. Voor de lach, de tranen, de knuffels, het vertrouwen. Jullie herinneringen vastleggen was een eer.
Dank jullie wel voor alle steun, vertrouwen en liefde de afgelopen jaren 🤍
Liefs,
Danielle