24/08/2023
Ik wil niet dat je zomaar een coach neemt.
Heb je die echt wel nodig? Hoe weet jij dat het het juiste moment is om een coach in te schakelen? Ik denk dat je je daar snel op verkijkt.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat niet iedereen klaar is voor het aannemen van een coach.
Waarom?
Ik zie vaak genoeg dat de voorwaarden om te mogen en kunnen starten met een coach totaal genegeerd worden ❌
Zo ben ik het beste voorbeeld tijdens een coachingstraject waar ik zelf aan deelnam vorig jaar. Ondanks dat ik veel leerde, vergat ik totaal om te luisteren naar mezelf en werd volledig meegezogen in de magische wereld vol grote woorden en resultaten, waardoor ik er te laat achter kwam dat ik dit nooit had moeten doen. Ik nam veel te veel risico en was niet klaar voor een coachingstraject als deze.
Daarom wil ik voorkomen dat je een coach aanneemt omdat iedereen een coach heeft.
Ik wil dat je leert nadenken en leert luisteren om zelfstandig te kunnen beslissen of je een coach nodig hebt.
In mijn nieuwste podcast aflevering #104 (linkinbio) vertel ik over die voorwaarden die ik vorig jaar totaal negeerde. Voorwaarden die je bloedserieus moet nemen als je nadenkt over een coach.
Wat ik in de podcast deel, heeft mij als coach ook doen nadenken. Welke vorm past bij mijn doelgroep, waar word ik blij van, waarmee help ik mijn klanten?
De conclusie was dat ik dat ik me niet thuis voelde in een langer traject, dat nu vaak de standaard is. Uit eigen ervaring merkte ik dat zowel de klant als ikzelf juist het beste uit de verf kwamen als we samenwerkten in een enkele sessie.
- Een sessie met direct nieuwe inzichten en een actielijst
- Geen lang traject maar juist een POWER boost
- Een op maat gemaakte schop onder je kont omdat je dat nodig hebt
En zo ontstond mijn POWER Sessie. Simpel, effectief, vol power en energie 🔥
En zonder de risico's waar ik het in podcast #104 over heb, want dat wil ik bij mijn klanten voorkomen.
Ga naar LINKINBIO voor info over de POWER Sessie die vanaf nu te boeken is voor een probeerprijs in beperkte oplage, want ik weet dondersgoed dat deze sessies minstens het dubbele waard zijn als je de feedback mag geloven.