05/01/2026
Vandaag mocht ik weer eens op pad met de camera....wat vinden jullie van deze foto? Het is geen zwart-wit foto ;-)
Groetjes Anna-Sofia
Mijn naam is Anna-Sofia en ik ben 12 jaar oud. Fotograferen vind ik heel leuk, vooral dieren, sneeuwgebieden & natuur!
Zoetermeer
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Anna-Sofia Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Anna-Sofia Fotografie: