01/03/2026
PARTY TIME🥳 11 JAAR
Ik meen mij te herinneren dat het rond 1998 geweest moet zijn geweest.
Nadat ik al enkele jaren hiervoor de camera van mijn vader stiekem pakte kreeg ik van mijn moeder mijn eerste fototoestel voor kerst, een Pentax Espio 738.
Rond 2000, gewapend met mijn eerste analoge camera schoot ik mijn eerste echte feestje
Kort daarna volgde een festival met bij de Erasmusbrug in Rotterdam.
Enkele jaren lag het stil totdat zei, na het zien van enkele foto’s, hier moet je wat mee gaan doen!!
Ik kreeg de kans van om in Club Four en de huis fotograaf te worden en om mij zo verder te ontwikkelen.
Of dat gelukt is… YES 🤩
Iedereen die mij de kans heeft gegeven of gegund ben ik zeer dankbaar🙏🏼
Wat ik tot de dag van vandaag allemaal heb mogen bereiken is niet zonder jullie support gegaan.
SPECIAL THANKS!!! .be en iedereen die ik vergeten ben 😬🤪