23/05/2025
Na ruim 25 geweldige jaren als zelfstandig fotograaf, waarin ik veel mooie projecten heb mogen realiseren, mooie mijlpalen heb bereikt en bijzondere mensen heb ontmoet, heb ik besloten mijn pad binnen de fotografie een andere richting te geven. De ontwikkelingen in de fotografie, met name op technologisch en artistiek vlak, vragen om nieuwe perspectieven, en daarom kies ik ervoor om mijn werk op een andere manier in te zetten.
Met enige pijn in mijn hart wil ik jullie laten weten dat ik per 1 augustus de deuren van mijn fotostudio aan het Gerrit Varwijkplein zal sluiten. Dit is geen afscheid van fotografie, maar een heroriëntatie op mijn werk en visie. Ik ga mijn fotografie meer richten op de kunstkant. Een nieuwe fase waarin ik mijn creativiteit op andere manieren wil uiten. Ik ben ontzettend benieuwd wat dit nieuwe pad mij zal brengen. Ik kijk ernaar uit om jullie te blijven inspireren met mijn werk, zij het in een andere vorm.
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen die ik in de afgelopen jaren ben tegengekomen te bedanken. Of je nu een klant, collega, vriend of volger was, jullie hebben allemaal bijgedragen aan mijn reis als fotograaf.
Dank voor alles, en ik hoop jullie ergens in de toekomst weer te ontmoeten.
Hartelijke groet,�Ilse