05/06/2026
Deel2: Het afscheid van mijn vader.
Vorige week stond ik niet alleen achter mijn camera als afscheidsfotograaf, maar ook als dochter.
We namen afscheid van mijn vader.
Het was een dienst vol liefde. Intiem, warm en gedragen door de mensen die hem zo dierbaar waren. Er waren tranen, mooie herinneringen, zachte glimlachen en momenten waarop je voelde hoeveel impact een leven kan hebben.
Wat mijn hart het meest raakte, waren mijn jongens. Zij stonden daar en spraken zelf over hun opa. Met woorden die niet perfect hoefden te zijn, omdat ze recht uit hun hart kwamen. Een prachtige ode aan de man die zoveel voor hen betekende. Op dat moment voelde ik zoveel liefde, maar vooral ook trots. Trots op hun moed, hun zachtheid en de liefde die zij voor hun opa hebben uitgesproken.
We proostten op zijn leven. Op alle verhalen, herinneringen en momenten die voor altijd met ons meegaan. Op wie hij was en wat hij achterlaat in de harten van iedereen die hem liefhad.
En daarna brachten we hem samen weg.
Een afscheid vol verdriet, maar bovenal vol liefde.
Voor altijd jouw kleine Benjamin, Papa 😘
Speciaal bedankje voor die de foto’s maakte op de momenten dat ik het zelf niet kon. 🫶🏼
En lieve voor het prachtige bloemstuk op mijn vader zijn allereerste gitaar 🧡