14/02/2026
Onlangs heb ik mijn collega's van de OR op de foto gezet. Zowel groepsfoto's als profielfoto's. Heel leuk om te doen.
We hebben veel lol gehad tijdens het fotograferen.
Deze foto's mag ik met jullie delen.
Welke groepsfoto vind jij het leukst? Like de foto die jij het leukst vindt.