A.K. Hobby-Fotografie Oldambt

A.K. Hobby-Fotografie Oldambt ik vind het leuk, om foto te maken van de natuur en wat er bij hoort, zoals dieren, macro, landschap jaren geleden heb ik vaak foto bewerkt.

ik vind het leuk, om foto te maken van de natuur en wat er bij hoort, zoals dieren, macro, landschap. soms ga ik ook naar festivals, waar ik dan hele andere foto maak. wat ik toen ook leuk vond om te doen, dat wou ik ook weer op gaan pakken en me natuurlijk erin verdiepen. ik werk zelf met paint shop pro, maar wil photoshop erbij hebben. foto worden op deze pagina gezet. Canon EOS 600D en EOS 80D

Tamron 18-270MM F/3.5-6.3
Canon EF-S 15-85MM F/3,5-5.6
Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6
Sigma 105MM F/2.8 + soligor extension tube

19/03/2026
31/08/2025

Waterbei Winschoten vuurwerk 30-08-2025

Canon EOS80D

Ff drinken, Wesp heeft dorst. 2de x vandaag.
30/04/2025

Ff drinken, Wesp heeft dorst. 2de x vandaag.

Goede vrijdag, Duitse dag in het Centrum van WinschotenZaterdag levende beelden in het Centrum van Winschoten
20/04/2025

Goede vrijdag, Duitse dag in het Centrum van Winschoten
Zaterdag levende beelden in het Centrum van Winschoten

Adres

Winschoten

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer A.K. Hobby-Fotografie Oldambt nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen