06/12/2022
BTW: WEG ERMEE!
Na 14 jaar zzp'er te zijn geweest is het nu tijd om te stoppen.
Veel leuke dingen mogen vastleggen. (Bruiloften, concerten, musicals, voetbalwedstrijden etc.)
Ook minder leuke dingen: Uitvaarten.
Blij dat ik bijvoorbeeld wat heb kunnen betekenen voor ouders die hun kind moesten begraven.
Ik heb het allemaal met heel veel plezier gedaan en heb in de afgelopen 14 jaar leuke mensen ontmoet.
Bedankt allemaal voor het vertrouwen in mij. (y)
Momenteel werk ik 4 dagen in de week bij en heb het hier erg naar mijn zin, dus minder ruimte voor videowerkzaamheden. Vandaar.
Ik blijf het er wel bij doen, zeker het digitaliseren van oude opnames.
En als ik ruimte heb hoop ik ook nog leuke video-opdrachten te gaan doen.
Dus blijf me gewoon vragen! ;-)
En vanaf 01-01-2023:
BTW, WEG ERMEE! :-)
(Dus doe er uw voordeel mee!)